piątek, 29 czerwca 2012

' , Żyje cicho krwawiąc ...


Tak cześć , dawno mnie tu nie było to z powodu szkoły a dziś , dziś się skończyło .. nareszcie odpocznę od co niektórych osób , zdecydowanie mi to odpowiada . Od pewnego czasu nie wiem co robić , czy to ja
jestem winna temu co się teraz dzieje .? Nie wiem , naprawdę czym sobie na to zasłużyłam ,
moje przyjaźnie zamieniają się w pył przez to , że wolą innych starszych .. Wiem , wiem , że to dziwne ale mam ochotę na jakąś imprezę chcę odpocząć od szkoły chce przeżyć te wakacje naprawdę ciekawie ...
bawiąc się ani trochę nie cierpieć .! "Żyję cicho krwawiąc" ciekawy cytat , tak to prawda każdy człowiek cierpi jeden bardzo , jeden mniej .. jeden przez miłość , drugi przyjaźń , katastrofy i inne każdy cierpi inaczej , dla każdego jest to trudne w inny sposób . A wy co sądzicie o miłości .? Czy każdy powinien powiedzieć komuś co czuje ... ? a może jednak nie .? 
Trzymajcie się CIEPŁO .< 33

2 komentarze:

.<3