sobota, 21 kwietnia 2012

Wspomnienia .♥



Witajcie . Muszę się wziąć za wasze blogi ponieważ dawno mnie tutaj nie było .. muszę to wszystko ogarnąć .
Ostatnimi czasy straciłam przyjaciółkę i wydaje mi się , że już się nie pogodzimy ponieważ ta kłótnia nie wygląda tak jak zawsze i nie widać aby miała się z którejś strony zakończyć .. Muszę być silna i się nie dawać .! I jak to mówią inni mieć na wszystko wyje** nom także , biorę się w garść .; d
Nagrywam swoją piosenkę także w tym tygodniu powinna się pojawić się piosenka w moim wykonaniu .; ]
Jeszcze nie mam do niej tytułu także będę potrzebowała waszej pomocy gdy ją usłyszycie powiecie jaki pasuje .! Wybiorę najlepszy . ; d Yhm .. powiedziałam wam już co u mnie a więc kolej na was .;*
ps.nowy wygląd bloga .< 3
Do zobaczenia 3majcie się .< 3

5 komentarzy:

.<3